De eerste vijf telefoontjes per maand gratis!
Bij een minimum van 15 telefoontjes per maand.
Onze telefoonservice voor jouw gemak
De eerste vijf telefoontjes per maand gratis!
Bouwen aan je bedrijf, dat is wat je het liefste doet. Je gaat veel op pad, bent nogal eens bij een klant of cliënt en kunt daardoor simpelweg niet altijd je telefoon opnemen. Zonde! Want wie weet, was dat gemiste telefoontje wel van een potentiële klant. Die je uiteraard professioneel te woord had willen staan, om daarna weer lekker rustig door te werken.
Geen zorgen. Wij nemen zo’n gesprek graag voor je aan. En dat altijd wanneer jij dat wilt. We nemen op namens jouw bedrijf, zorgen voor de juiste opvolging en verbinden de persoon met je door of sturen je na het gesprek een mail met daarin de actiepunten. Zo ben jij altijd op de hoogte.
Wij bellen namens jou
Top-Telefoonservice beantwoordt de gesprekken voor jouw bedrijf op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. En dat altijd even professioneel, enthousiast en op de toon die bij jou past. Benieuwd naar onze telefoonservice? We vertellen je graag meer.
Telefoonservice met een hart
Bij Top-Telefoonservice krijgen jouw klanten de aandacht die ze verdienen. Een persoonlijke benadering, begrip voor elke situatie; juist dan blijven klanten jouw trouw. Bij onze telefoonservice ervaren we dit elke dag weer. Een gescheurde meniscus, last van muizen, zwanger, de huishoudelijke hulp die niet is komen opdagen; zomaar een greep uit de dagelijkse praktijk. We geven de bellers de ruimte die ze nodig hebben en laten merken dat hun verhaal in goede handen is. Dit is waar wij voor staan, we doen wat we beloven!
Wanneer zet je onze telefoonservice in?
- Als je nooit een telefoongesprek wilt missen omdat je bijvoorbeeld veel afspraken buiten de deur hebt, of veel behandelingen hebt.
- Tijdens piekuren in het telefoonverkeer (marketingactie, een grote opdracht).
- Als je bedrijf te klein is om een telefoniste in dienst te nemen.
- Bij afwezigheid van de eigen receptioniste/telefoniste (door pauze, vakantie, ziekte of verlof).
Hoe werkt onze telefoonservice?
Je activeert onze telefoonservice via een uniek doorschakelnummer die je van ons ontvangt. Hiermee herkennen wij dat er iemand voor je belt. We nemen op namens jouw bedrijf, zoals we dat van te voren uitgebreid met je hebben doorgenomen. Vervolgens zorgen we voor de juiste opvolging, verbinden de persoon met je door of sturen je een mail met daarin de actiepunten. Onze telefonistes Saskia, Sara, Angelique en Anje zijn dienstverleners in hart en nieren en beantwoorden met hart voor jouw bedrijf de gesprekken op werkdagen tussen 8.00-18.00 uur.
Interesse in onze telefoonservice?
Neem vrijblijvend contact met ons op. Wie weet nemen wij binnenkort jouw telefoon op.