Tarieven

Telefoonservice tarieven

Voor het inrichten en onderhouden van het account brengen wij 10 euro per maand in rekening.

Prijs per gesprek
0-25 gesprekken per maand€ 2,45
26-50 gesprekken per maand€ 2,20
51-100 gesprekken per maand€ 1,95
101-200 gesprekken per maand€ 1,70
201-400 gesprekken per maand€ 1,45
400 of meer gesprekken per maand€ 1,20
Doorverbinden inclusief gesprekstijd€ 1,40

Andere diensten

Jouw virtuele secretaresse per uur€ 45,-
Chatservice per maand€15,00 incl. de eerste 15 min. chattijd, daarna €0,62 per minuut
Agendabeheer per afspraak€ 1,55
Mailboxbeheer per minuut€ 0,62
Terugbellen per verzoek€ 2,45
Voicemail service per maand€ 5,-

Onze telefoonservice is inclusief:

Maatwerk

We starten met een kennismaking. Dat kan telefonisch, maar doen we het liefst face-to-face. Zodat jij weet wie voor jou werkt. En wij weten voor wie we de telefoon gaan aannemen. Voor onze kennismaking rekenen we niets.

Terugkoppeling

Onze telefoonservice is inclusief terugkoppeling via e-mail. Al is het uiteraard ook mogelijk om jou onze terugbelnotities op een andere manier te sturen. Het is maar net waar jouw voorkeur naar uitgaat.

Doorverbinden

Wil je dat wij een klant meteen doorverbinden met jou of een van jouw medewerkers? Geen probleem! Voor het doorverbinden berekenen wij € 1,35. Met daarbij uiteraard de gesprekskosten inbegrepen.

Alle tijd

Het ene telefoontje is het andere niet. Dus nemen we voor iedereen de tijd, ongeacht waar de persoon voor belt. Extra kosten voor een wat langer telefoongesprek rekenen we niet. Wel zo helder.

Voicemail

Je kunt gebruikmaken van onze voicemail-service. Zodat iemand die buiten onze werktijden belt altijd een bericht kan inspreken. We richten jouw eigen voicemail-box op maat in. Als gratis service, welteverstaan.

Persoonlijk contact

We willen jou graag kennen. Omdat we alleen dan jouw klant optimaal te woord kunnen staan. Wil je advies of het belscript aanpassen? Of gewoon eens gezellig bijkletsen? We nemen de tijd voor je.

Transparantie

Je vraagt je vast af hoe wij jouw klanten te woord staan. Logisch, vinden wij. En terecht ook. Dus nemen we elk gesprek op, zodat jij in je eigen online portal onze klantgesprekken nog eens kunt naluisteren.