Business Cases
Vraag
Wij zijn een internationaal bedrijf op het gebied van machinebouw in de foodsector. Wij leveren onze machines wereldwijd. Bij ons werken op kantoor 15 mensen. De telefoon wordt twee dagen in de week opgenomen door onze front office medewerker. De andere drie dagen moeten de overige medewerkers de telefoon opnemen. Dit werkt niet, de telefoon gaat te lang over of wordt soms niet opgenomen.
Hoe pakt dit uit in de praktijk?
“In een bedrijf waarin de hectiek de boventoon voert, is het ontzettend fijn om te kunnen vertrouwen op Top-Telefoonservice. Door hun telefoonservice, worden onze klanten vriendelijk en adequaat te woord gestaan, zelfs in diverse talen. Dit geeft ons de ruimte om ons ongestoord te focussen op andere zaken. Anje en haar team voelen voor ons aan als echte collega’s, die een waardevolle bijdrage leveren aan het welslagen van ons bedrijf. Door de professionele werkwijze zijn zij een echte rots in de branding voor ons. Als ik hun dienstverlening in één woord moet omschrijven is dat: ONTZORGING”.
Wat kost het?
Gemiddeld wordt dit bedrijf 170 keer per maand gebeld en verbinden wij 80 keer per maand naar de verschillende medewerkers door. Dit kost hun maandelijks 388,50 euro exclusief BTW.
Vraag
Ik ben praktijkhouder van een fysiotherapiepraktijk. Wij hebben een team van 6 therapeuten en 2 secretaresses (voor de ochtend). Wij zoeken iemand die op de middagen, met ziekte en/of vakantie onze agenda's kan beheren en telefoontjes kan aannemen. Wij willen prijzen kunnen vergelijken tussen een telefoonservice/virtuele assistent en iemand die werkelijk op de receptie aanwezig is. Wat kost het ons als we 5 middagen per week onze agenda en telefoonbeheer aan jullie uitbesteden, uitgaande van 10 telefoontjes per middag.
Hoe pakt dit uit in de praktijk?
“Wij zijn erg geholpen met de dienst die Top-Telefoonservice ons levert. De praktijk is daardoor beter bereikbaar met als resultaat dat de tips om dit te verbeteren niet meer terugkomen in onze tevredenheidsenquêtes. Dankzij de prettige afstemming hebben we gezien dat de samenwerking in de loop van de tijd alleen maar beter is geworden, Top dus!”
Wat kost het?
Deze fysiotherapiepraktijk is met onze dienstverlening voor ongeveer 421,50 euro exclusief BTW geholpen (uitgaande van 210 telefoontjes x 1,65 per gesprek + 50 x 1,50 per ingeplande afspraak). Een secretaresse in vaste dienst voor 20 uur per week kost al gauw 1.500,00 euro per maand.